Alla inlägg under oktober 2009

Av elin - 29 oktober 2009 13:00

Hej igen !

Nu har jag verkligen inte bloggat på jättelänge . Allt det vanliga har passerat , skola , komma hem , gå en långpromennad med Jazzo , äta å sova . Hahah , men nu har jag höstlov! :D

Min bästa kompis Elina kommer imorgon hit till Sthlm och då ska hon hjälpa mig att ta snygga bilder på Pajazzo . Det går inte så jättebra själv :P...

Av elin - 21 oktober 2009 19:39

Varje dag sedan lördag så har jag gått väldigt mkt ute på långa promenader . I söndags så var det jättevackert höstväder å jag å Jazzo träffade 6 småhundar samtidigt som han fick leka med . Alla hade samma energi som Jazzo å sprang runt och brottades som galningar , hahha. En av de 6 var född samma dag som Jazzo det här året , 21 Feb Cool . Men måndag träffade vi Igor och Folke med matte ute på prommenad . Vi gick i skogen ner mot skarpnäck å hundgården tillsammans . De hade jättekul och Pajas fick träna lite " gå fint " nu när hans bästisar var med . Igår så fick han leka med en shäfer som var 8 mnd och en fontän som var 1 år . Idag så fick han leka med mig bara , i skogen . Men man får passa på att vara ute länge nu när det är höst , det e så mysigt :D.


Ps: Bilder kommer men kameran e trasig :(  

Av elin - 17 oktober 2009 12:37

  

Av elin - 12 oktober 2009 18:22

Nu när jag var på kvällsprommenad med Pajazzo träffade vi Folke ( bullterrier - kompisen) och matte med Igor ( husky blandisen ) ute i skogen . Alla 3 busade och sprang runt , hahah . Dom hade verkligen jättekul tillsammans!


BILD: Jazzo och Folke 

  

Av elin - 12 oktober 2009 16:07

Hela förra veckan till nu har lillmatte varit sjuk och det har inte hänt nåt speciellt . Igår fick jag busa med Folke föressten , vi hade såå kul! Annars har det varit jättetråkigt när lillmatte inte orkar busa med mig.

På dagarna fördriver jag tiden med att hoppa upp på lillmattes skrivbord och titta ut genom fönstret och se alla hundar från hunddagiset som är ute .. Jag lovar att det inte var jag som förstörde blomman!!  


Av elin - 7 oktober 2009 11:26

  

Av elin - 5 oktober 2009 20:51

Idag så har jag och Pajazzo tagit en långprommis i skogen . Han var lös. När vi kom till Skarpnäck på den stora ängen fick han leka med en 1-årig fransk bulldog-hane. Dom hade samma höghaltiga energi och sprang som två galningar ruunt ruunt ruunt . Sen var han så utmattad så han la sig på gräset och inte orkade gå hem nästan , haha !

Ovido - Quiz & Flashcards