Direktlänk till inlägg 11 mars 2010

Är han verkligen helt normal...?

Av elin - 11 mars 2010 16:51

Ibland undrar jag faktiskt.


Jazzo försöker bita sig själv.



  Ja...



  Alltså man kanske inte ser på bilden helt riktigt men han e verkligen helt galen här och slänger sig runt i min säng :S



  Sen helt plötsligt låg han helt stilla typ 1 min med värsta vilda blicken S..


 


 


Men trots att han är som han är så älskar jag han.     

 
 
Ingen bild

Helena

11 mars 2010 22:16

Underbara bilder på en helt rastypisk Dvärgpinscher, full av bus ;-)

 
Ingen bild

emma femma yaaooo;)

14 mars 2010 11:30

hihi, nååh va söt han är! :) ibland undrar ja om han är släkt m, wiggo, båda är lika knasiga ;) ha de bra! saknar dej puss !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin - 26 juni 2010 00:14


Har bestämt för att "börja om" med det här att blogga. Valde hellre blogg.se för ja.. jag tycker det är bättre. :) Kommer fortfarande ha kvar den här, men den kommer inte att va aktiv.   Den nya bloggen heter: http://pajazzos.blogg.se    ...

Av elin - 30 mars 2010 12:59

Nu har jag och Jazzo bloggat ett helt år. Mycket har hänt sen dess. Idag var inte jag i skolan. Jag hade sovit dåligt , och jag var rätt illamående och JÄTTETRÖTT när klockan ringde 05.45 , ibland får man faktiskt vara hemma ;)..   Idag gick ja...

Av elin - 21 mars 2010 20:51


Nej nu får det vara slut med inlägg för idag. Godnatt!   

Av elin - 21 mars 2010 20:49


Hittade en skön bild på google, haha. Allt stämmer, men tyvärr syns inte huvudpersonen på bilden. Han galnar sig inne i tältet.      ...

Av elin - 21 mars 2010 20:33

Ikväll har jag och Jazzo haft jätteskoj med träning och bus med hans 2 agilitytunnlar som bara stod och dammade nere i källaren. Han hade jätteskoj. Här nedan kommer lite bilder:                  (Gammal bild - visst har han vuxit? )   ...

Ovido - Quiz & Flashcards