Alla inlägg under november 2009

Av elin - 30 november 2009 15:48

Idag har jag varit hemma från skolan för jag skulle gå till doktorn för att jag har varit förkyld över en mnd snart men , jajja ..

I af så åkte Patrik och Henrik hem idag . Jag & Pajazzo följde med Henrik till centralen , för att möta upp Patrik . Vi åkte tunnelbana. Pajazzo klarade det galant . Dit var han lite uppmärksam , skulle se allt å så . Men tillbaka sov han bara i mitt knä och snarkade ljudligt till allas förtjusning . Ibland tittade han upp för att se vem som gick / satte sig men han bara suckade , hahah . Jag bar han hela tiden , det  var jättejobbigt . Han e så tung !  

Av elin - 30 november 2009 13:35

Nu har Helena fixat ny design på vår hemsida . Kolla in på www.minpin-love.webs.com . Tusen tack !

Av elin - 30 november 2009 12:43

Hundräddning på trafikerad gata

 

Stockholm 30 nov 09:35

 
Polisen fick rycka ut och rädda en liten hund vid Brommaplan under måndagsmorgonen.

Den okoppalde dvärgpinchern hade ställt sig på en refug mitt på Berslagsvägen. Enligt uppgift ska det vara mycket trafik vid platsen och en polispatrull skickades ut för att rädda hunden vid 09-tiden.

 

Väl på plats visade det sig dock att hunden lyckats ta sig från rondellen till en säkrare plats. Ägaren ska till slut ha kommit och hämtat hunden.

 
Detta visar klart ock tydligt att dvärgpinschrar inte är riktigt 100 % däruppe ;) ... Tur att det gick bra iallafall .   

Av elin - 30 november 2009 11:33

Jazzo älskar att busa och kasta runt med sin giraff !


      

Av elin - 30 november 2009 11:12

   Hopp!

Det är fusk , jag ser inget !!

  


Wooaaaah ...   




Av elin - 28 november 2009 22:29

Skönt med tupplur ..



Rönnerdahl  Pajazzo skuttar med ett skratt ur sin säng ...



Tittut !


        

Av elin - 28 november 2009 19:42

Har nu ändrat stil och design på denna blogg . Nu finns även en gästbok på sidan om du har lust att skicka en hälsning! 

Av elin - 28 november 2009 17:33

Idag fick vi oväntat besök av Henrik & Patrik . Vilken överraskning! Vi åkte på en shoppingrunda :). Vi köpte b la en dyna till Pajazzo som man kan ha i en bur , och ett smaskigt pizzatuggben .   

Ovido - Quiz & Flashcards