Alla inlägg under maj 2009

Av elin - 30 maj 2009 13:50

Igår till idag så har Vanessa sovit över hos mig . Det har verkligen varit riktig sommarvärme och vi har kunnat ha vattenkrig ! Idag så var det ännu varmare och vi var ute mkt med Pajazzo . Då tänkte jag lägga ut lite bilder från när vi var ute nu , och några som e tagna de senaste dagar. Men han vill inte alltid fastna på bilden så jag ska försöka ta lite bättre senare .. =)

Av elin - 30 maj 2009 13:48

Av elin - 30 maj 2009 13:46

Mums vad det e gott med slush!

Av elin - 30 maj 2009 13:46

Av elin - 30 maj 2009 13:36

Av elin - 28 maj 2009 21:35

Idag så fick Pajazzo valpsptutorna . Han fick även vaccination mot kennelhosta och så småningom ska han få rabies men det måste ju vänta. Pajazzo var helt oberörd av sprutan för han fick godis av mig. Han blev inte påvekad av sprutan fast vetrinären sa att dvärgpinshrar kunde svälla ut lite och bli hängiga och sådär.. Men han blev bara lite trött efter han hade ätit och varit ute på toa så gick han och sov. Så snart får han hälsa på alla hundar! Vad spännande .

Av elin - 27 maj 2009 19:47

Tiden går jättefort nu. Nyss var det snö och nu är det sommar ute . Det e bara 13 dagar kvar till skolan slutar, 5 dagar kvar till vi åker på klassresa , och tyvärr så har vi slutprovet imorron på energi och elekticitet . Suck ! Men så har vi tävling med våra bilar vi har byggt tillsammans med 9orna . Den bilen som är snyggast , går fortast och den som går längst . Hoppas våran bil vinner i något iaf!

Idag så hade jag tråkigt när lilla Jazzo bara sooooov så jag åkte till stan å kollade lite . =)

Ovido - Quiz & Flashcards