Alla inlägg under augusti 2009

Av elin - 31 augusti 2009 17:36

Idag har jag och Jazzo varit ute i ca 2 timmar och busat och gått på promenad. Nu är han JÄTTEtrött och ligger och snarkar... xD

Av elin - 30 augusti 2009 20:09

Jazzo hade inte tappat någon tand på ett bra tag. Han hade båda övre hörntänder kvar att tappa. Men som tur var så tappade han en hörntand nu ikväll. Hoppas han inte blir helt tandlös snart...

;-)

Av elin - 30 augusti 2009 14:18

Idag har jag och Jazzo varit ute och lekt i skogen...

Av elin - 29 augusti 2009 13:55

Idag var jag på terminsstarten inom SHU . Vi höll till i en lokal i Kärrtorp. Vi träffades bara mattar ( inga vovvar fick komma den här gången) och gjorde godis till våra kära vänner där hemma. Vi var bara 4 st på träffen ( Skarpnäcks hundungdom har 115 medlemmar) men destomera fika till oss och godis till hundarna ;-).

Vi gjorde jättesmarriga ( tyckte Jazzo iaf. ) ostkex . Några blev inbakade med falukorv som fyllning .

Det var väldigt trevligt . Nästa gång det blir får såklart vovvarna också komma xD...

Av elin - 29 augusti 2009 13:34

Av elin - 26 augusti 2009 15:51

Nu har min hemsida ( som jag hade lagt av med ) förbättras tack vare Helena . 1000 -TACK!!!

Du kan se de snygga förändringarna på :

www.minpin-love.webs.com


Av elin - 24 augusti 2009 17:42

I närheten finns en stor fotbollsplan som Jazzo får springa av sig på lite .

Bild 1: Dragkamp

Bild 2: I väntan på start

Bild 3: Stanna... APPORT!!!


Av elin - 24 augusti 2009 17:37

Hur många hundar har fönsterplats vid sin bädd och kan räkna 2 -benta när de går förbi om man har svårt att somna ? De ni...

Ovido - Quiz & Flashcards