Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av elin - 9 augusti 2009 09:57

Inatt fick Jazzo sova i mitt rum. Han har annars alltid sovit i vardagsrummet , men efterssom vi ska tapetsera där så ska han få vänja sig med att sova i mitt rum i fortsättningen . Jag lade han i sin bädd och han somnade , men sen helt plötsligt vaknade man av att han snarkade i örat på mig ! Det är såå roligt att han ska få sova i mitt rum , för det är så härligt (?) att vakna av blöta pussar av Världens Bästa Hund!


Ja , sen när det var dags för morgonpromenaden ( den var ovanligt sen ) så träffade vi Folke än en gång . Husse berättade att han skulle träffa alla hans syskon och uppfödare på ett ställe som heter Hundön. Jag hade faktiskt aldrig hör talas om det , men det var en  ö utanför Drottningholm som bara var för hundar! Det var väl något !?! Hundarna kunde bada där och kunde inte rymma någonstans utan bara busa och springa omkring !

Ovido - Quiz & Flashcards