Alla inlägg under januari 2010

Av elin - 24 januari 2010 09:41

Dagarna flyter på och man glömmer nästan att blogga, hahah  . De har faktiskt inte hänt så mycket den senaste veckan =)..

Men jag och Jazzo har det roligt varje dag med massor av bus å skoj^^.

Igår så fotade min kompis med sin stativkamerna på Jazzo så snart kommer lite bilder .. Å den här gången lovar jag att det blir av x).



Av elin - 12 januari 2010 21:30

Hejhej ! Nu är jag och Jazzo hemma igen här i Stockholm.

Resan gick utmärkt och Pajazzo var så där överdrivet lugn faktiskt , haha. Han blev heelt överlycklig när han fick träffa Husse och Stormatte igen !!


Idag så har jag och Jazzo varit på besök hos Hanna och den supersöta och snälla waimaranen Fingal . De lekte och hade jätteskoj !


Men nu ska vi börja gå och sova inför natten , sovvanorna måste vi genast vända tillbaks på ! Bilder å mer bloggande får komma imorron =), godnatt !



Av elin - 10 januari 2010 17:54

Imorgon åker jag och Jazzo hem igen till Stockholm =). Just nu håller jag på att packa , det låter lättare än vad det är ?


  

Av elin - 5 januari 2010 19:17

Som ni har märkt så har uppdateringen av bloggen de senaste dagarna varit ganska låg .  



Det beror bla av att Pajazzo fastnat i taket .

  


Men trots det så kommer vi blogga förfullt nu det här nya året =).



   

Ha det så bra ! =)  

Ovido - Quiz & Flashcards