Alla inlägg den 1 maj 2009

Av elin - 1 maj 2009 18:55

Nyss när lillmatte Elin var ute på en promenad så träffade jag Hanna , Fingal och Mario . Hanna och Fingal kände jag ju redan men den lilla chiahuan Mario som Hanna var hundvakt åt har jag aldrig sett förut. Mario är lika stor som jag är , fast han är lika gammal som Fingal ( 4 år). Mario var lite blyg fast jag ville hälsa på han .. Vad konstigt! Men iaf så har lillmatte medlemskort som bevis att vi är medlem i SKK , SHU och SSPK! Vad kul vaa?! Då kan vi ju hitta på en massa roliga saker till sommaren !

Av elin - 1 maj 2009 17:23

Idag så har hela familjen åkt till Ingarö på picknick. Det ligger en bit norrut från Stockholm. Vi åt baguetter och myste i solen lite jag och Jazzo. Han verkar tycka det är skönare och roligare att få leka ute nu än när det inte var så här varmt! Första bilden är från centrum , en är från Ingarö , och resten är från soffan där Pajazzo på nått vis byggt sig SJÄLV en liten hundkoja av kuddar. Sista är Pajazzo som nyss tog Pappas sko som nästan är lika stor som han själv ! Hihi ..^^)

Ovido - Quiz & Flashcards