Alla inlägg den 15 december 2009

Av elin - 15 december 2009 21:03

Andledningen till varför jag inte skrivit något om min Luleåresa i denna blogg är för att jag skulle överraska min bästa kompis Emma =).


Pajazzo flög upp med Patrik igår . Det gick bra , han var i en transportväska brevid honom och sov nästan hela tiden .

Jag kom idag . Pajazzo blev jätteglad över att se mig igen !

Efter det jag blivit hämtad av Helena ( Tack   ) , Pajazzo och Patrik så gick jag till Emma . Hon blev helt chockad över min ankomst , men hon blev jätteglad iaf :D... Sen hämtade vi Pajazzo och lät han och den söta lilla bichonjunioren leka tillsammans . Oj vad de hade kul ihop!


Nu är min söta lilla älskling HELT SLUT och ligger på soffan och sussar sött !    När jag varit utan honom ett dygn så vet jag hur mycket han betyder , och hur TRÅKIGT det är ! Hahah .. Men nu ska vi vara tillsammans här uppe i Luleå och ha massa skoj i 28 dagar till :D.


Och efterssom han kom en dag tidigare än mig har han förstås redan fått ha massa skoj ! Här leker han med halvsyrran Anju :  


Ja.. Han är min lilla älskling   .

    


Hihi.. Vi kommer ha det kul här i Lule =)

Ovido - Quiz & Flashcards