Alla inlägg under december 2009

Av elin - 9 december 2009 20:50

Dagarna flyger iväg . Det är tråkigt väder , med regn och rusk och mörker men det betyder inte att jag och Jazzo är lata . Vi tränar och busar för fullt !

 Tex så studsar vi studsboll ;

  

Kolla han kan ju gå !!


Och så myser vi en massa :

  

- Blääh , jag vill inte gå upp !


 

- Gäääääääässp !   Haha , jag förstörde bilden med mitt fladdrande hår !


  

En riktig latis! 


Tött!  



Tja .. Och så tränar vi massa också . Lite utställing och lite lydnad , leker " sök" och kurragömma . Vi latar oss nog mest ändå , nu när jag tänker efter ! Hihi...


Av elin - 5 december 2009 13:17

  

Min söta lilla buse ! 

 

  Tunga!

  

Jazzo omringad av brudar ;)

Av elin - 2 december 2009 19:37

Nu ikväll så har Hanna och Fingal varit här på besök . Det var verkligen superkul! Just innan så passade jag på att baka dom här smarriga drömmarna ;

Sen så fick dom gå omrkring och hälsa på varanndra och träna lite "sitt och stanna " övningar innan vi gick ut i närheten för att träna lite ringträning. Det gick jättebra ! Pajazzo kan sin sak nu .. Äntligen ! 

Sen så fick dom springa av sig lite .


Väl inne igen så fikade jag och Hanna medan vi försökte fota de 2 galningarna ;).  Här är ett :


Det kunde vart bättre , om Pajazzo ville titta in i kameran , men jajaj ..

Här är det andra :

   

- Pusspuss Fingal !

 


Sen så klippte vi Pajazzos klor och ännu mer busträning . Pajazzo hade en godis framför nosen ( han skulle vänta tills jag sa "varsågod" ) men när jag sa det så var Figge snabb som blixten för att äta upp den . Ja.. äkta hundkärlek ;)...


Ps: Idag så kom första riktiga frosten här i Sthlm , Jazzo var lite förvånad men gillade att leka bambi i de frusna vattenpölarna haha .     

Av elin - 1 december 2009 16:15

Tiden går så fort och plötsligt är det December . Jag och Pajazzo kommer ju förstås fortsätta och ha massa skoj om dagarna   .


Idag när jag var i skolan så gick mamma och han ända till Farsta - skoj , tyckte Pajazzo men blev inte ett dugg trött sen när han kom hem utan satte igång med studsbollen . När bollen hoppar , hoppar Pajazzo . Men när bollen nuddar golvet flyger Pajazzo i luften . Han behöver öva lite med timing..   

Ovido - Quiz & Flashcards