Alla inlägg den 7 april 2009

Av elin - 7 april 2009 15:22

När jag kom hem efter jag varit i stan så kom jag på att jag glömde åka till stadsbiblioteket å kolla om det fanns någon bok om dvärgpinschrar . Jag hittade en som hette: Guide To Owning A MINIATURE PINSCHER. Jag lånade även 3 böcker om hunduppfostran:  HUNDENS FÖRSTA ÅR (som en pinscher är "huvudrollen" i , en bok som hette : VALP PÅ VÄG.  Och en som hette: HUND FOSTRAN. :) Så nu har jag mycket att läsa .

Av elin - 7 april 2009 12:36

Idag så tog jag tunnelbanan till stan. Jag hoppade av i Slussen och gick mot Gamla stan , Sergel, Kungstädgården osv. Sen gick jag ner mot hammnen och Djurgårn till jag kom till Vasa Museét . Som tur så var det gratis 0-18år så jag gick in och tog lite bilder. Det var jättehäftigt därinne!!! Fast det var nästan lite läskigt när man såg massa sklett och sånt . :S

Men tyvärr så blev de flesta bilderna ganska möka och lite suddiga pga att det var så mörkt därinne och bara små lampor runt. Men man ser nog lite ändå. :) Jag tyckte det var kul att bara åka runt själv i stan .. hahah .

Ovido - Quiz & Flashcards