Alla inlägg den 8 april 2009

Av elin - 8 april 2009 21:50

Såg nu mailet från "V.S.U" med den senaste bilden på min Älskade Pajazzo <3 <3 <3 ....

Av elin - 8 april 2009 12:03

Nu har jag STORstädat mitt rum för ca 10 dagar frammåt;)´så att det inte finns några småsaker på golvet när Jazzo <3 kommer... Stackars kille! Växa upp med rosa tjejsaker!!

Av elin - 8 april 2009 09:49

Nu är det bara 8 dagar kvar till vi åker till Luleå! Och bara 10 dagar till OPERA - kullen blir 8 veckor !!! Jag längtar verkligen JÄTTEMYCKET!!

Nu har jag börjat läsa boken : Hundens första år - från valp till unghund. Den är både bra och lärorik. Men just nu läser jag om från det första dygnet till de första veckorna.. var man behöver tänka på och lära valpen o.s.v . Jag vill lära mig så mycket som möjligt för att ge min lilla älskling en så bra start här i STHLM som möjligt ... :-D !

Av elin - 8 april 2009 00:00

Såg nu mitt mail från "V.S.U". Detta är den senaste bilden på min lilla älskling <3 <3 <3 !!

Ovido - Quiz & Flashcards