Alla inlägg den 16 april 2009

Av elin - 16 april 2009 21:43

Idag har vi åkt till Luleå . Det tog faktiskt rekordtid , ca 8 timmar bara . Vi stannade i Piteå och hälsade på mina kusiner (Maja ,4 Klara,2 och Matilda 8 månader) . Dom är jättesöta !! Bilder kommer senare i detta inlägg. men sen när vi åkte till Luleå så var det första jag gjorde att SPRINGA till Pajazzo och VSU ( världens snällaste uppfödare = Helena <3) ! Hahah ;). Det var nog det sötaste jag sett i hela mitt liv . Dom e sååååååååååååååååååhååhåhååhåhåååååååå söta !!1 Och MYCKET mindre än vad de ser ut på bilderna ! Pajazzo somnade i mitt knä och alla 4 valparna tog nog varsin smakbit av mina flätor , hahaha. Den snälla Ida som nu är matte till Lotta ( Tosca ) var där och mamma , och den fina Weaten-tiken som är från  samma kull som Jaffa ( som bor med Chilla och Opera - kullen ) Sienna passade på att bli ny trimmad vid besöket i Luleå. Det var verkligen JÄTTETREVLIGT. Och mamma Chilla är SÅÅÅÅÅÅ duktig och är väldigt tillgiven och trevlig . Och detsamma gäller alla valparna. Jag lovar att ALLA som ser dom kommer bli störtförälskade i dom . Dom e helt underbara ! Idag så har även Pajazzo , Fiffi ( Aniara ) Lotta ( Tosca) Tjorven ( Medea) varit hos vetrinären och tagit lite vaccinationer , blivit undersökta osv . Och alla hade INGET fel alls ! Braa va !?!? Jag ser så fram emot imorgon när jag får träffa dom igen . Snart ska ju Lotta och Fiffi få åka till Norge och få komma till sina nya hem !! Dom kommer nog att få det HUR BRA SOM HELST och bli väldigt älskade familjemedlemmar . Och den snälla matten Ida ( matte till Lotta ) är jätteduktig med hundar !Och Tjorven ( Medea ) är VSU jätteglad ska stanna i Luleå. Hon kommer nog oxå få det HUR BRA SOM HELST är jag övertygad om . .. :P  Resan och allt har gått jättebra å så ... Och imorgon ska jag träffa min allra bästa kompis   <3 Emma <3 ! Nu måste jag sova .. Klev upp 03.50 imorse . Hahah .. Puss och

Godnatt alla bloggmonster  <3!    // En glad / överlycklig / elin <3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards