Alla inlägg den 18 april 2009

Av elin - 18 april 2009 20:59

Asså .. jag kan inte beskriva hur glad jag är. Ingen fattar hur glad jag är . Jag lovar att jag inte har varit så här glad i hela mitt liv ( eller det är ungefär samma skala som när jag fick veta ..*). Nu är jag delägare med pappas bror till Terracorsos Louder Than Pajazzo <3<3<3!!!!!!!!!!.  Och "vsu " Helena är "bästigare" och snällare  än någonsin och verligen en fantastisk uppfödare . Imorgon är alla de underbara valparna borta och har kommit till sina nya hem . Idag har jag köpt Royal Canin MINI - junior foder till han <3. Samt tuggben och nya jättefina matskålar till han ( de andra var förstora). Även en mix av massa olika tuggben etc. Och nu är "allt fixat "; Papper , underskrifter .. Blablabla ;).!!!!!!! Hahha.. Jag har även fått av Helena från >Royal Canin< massa grejor som en flashig miljöpåse// väska , lite mera hundfoder , "mätningsskål för hundmaten" , djurpläd mm. Jag har även fått en film från SKK som heter Välkommen valp. Som ger lite råd oh tips inför valpköpet, osv. Och från Helena får Pajazzo en jättefin zebra- randig djurpläd etc. <3<3<3. Nu har jag även stammtavlan" i handen" och en superbra pärm med tips och råd osv från Terracorsos . Det är som en liten "bäbis bok" där det står när han är född , hur mkt han vägde , blablabla , bilder . Verkligen jättefina : Som är det mest värdefulla för mig i hela universum är ju: Min Älskling. Han somnade djupt när jag smekte honom på hans lilla  mage medan alla andra pratade högljudt .Heheh.. jag älskar det lilla livet så hemskt otroligt mycket ! Alla syskonen är i sina hem vid det här laget. Dom har det JÄTTEBRA. Så nu ska jag alltså försöka sova . Suck .. det är jag för glad för. Snälla Snälla Snälla ;)... låt det bli morgon nu !! ;) ....



Ovido - Quiz & Flashcards