Alla inlägg den 27 april 2009

Av elin - 27 april 2009 18:28

Idag så har Pajazzo varit ganska så busig . Han är så rolig när han dag för dag når längre upp och lär känna oss bättre. Han älskar tex att busa med husse och ligga bakom hans huvud i soffan eller sova på magen , hihi. Idag så har vi varit ute ganska mkt . Från kl 04 när jag gick ut med honom. Gäääsp. Nyss kom jag å pappa hem från Simbi. ( En djuraffär i Sikla köpcentrum.) Där köpte vi shampo, 3-pack med jättesöta hundskor som Bjarne å Helena tipsade om, och ett hg hundgodis som han ska få när han har förtjänt det. Här i Stockholm så är vårsommaren här med alla träd utslagna , samt körsbärsträden i centrum som e 50 m här ifrån. Det är jättevarmt ute ( ca +20 nästan varje dag.) Man märker att Jazzo gillar det för han vill vara längre , och längre ute. Upptäcka mera , och mera . Men dessvärre vara ÖVERALLT och TA ALLt som verkar intessant. Haha.. Han kan vekligen vara helt " vild" och "busig" när han har lust. :-D

PS: Idag ringde jag till SHU å frågade varför jag aldrig fått mitt medlemskort. Hon skulle skicka det dirkekt . Hoppas jag får det nu till veckan . DP- träff ( som SSPK annordnar) till helgen i Haninge . Läääääängtar !!!

Ovido - Quiz & Flashcards