Alla inlägg den 9 april 2009

Av elin - 9 april 2009 17:58

Idag så kom det senaste numret av hundsport. Där fanns b.l.a en sida om nya aktiveringsleksaker som lottas ut. Man skulle bara skicka ett mail om sin hund och ev. favoritaktivitet och samt adress. Så jag gjorde det , heheh. Hoppas att jag har lite chans iaf. Men annars får jag ju se finns ju att köpa såsmåningom. Idag började jag även fundera på varför mitt  medlemskort från SHU aldrig kommer. Men läste sedan på sidan att det kan ta ett bra tag . Suck..

Upptäckte även att Skarpnäcks Hund Ungdom har en egen hemsida !

Det ska verkligen bli kul när Pajazzo såsmåningom blir lite äldre och får prova på roliga aktiviteter ! Men just nu längtar jag bara FÖÖR mycket tills han kommer . Han e så söt !

Av elin - 9 april 2009 09:27

Tänk vad tiden går fort egentligen ! Nu är det bara 9 dagar kvar till Opera- kullen blir 8 veckor. Och om bara 1 vecka åker vi till Luleå!

Jag kan knappt vänta längre .. hahha !


Ovido - Quiz & Flashcards