Alla inlägg den 21 april 2009

Av elin - 21 april 2009 18:41

Idag så har lillmatte varit i skolan och jag fick vara med husse och stora matte. Medan lillmatte var i skolan , så hade jag ändå jättekul. Jag busade med husse och lekte jättemycket . Och så var jag ute och lekte . Men än gillar jag inte lika mkt att vara ute som inne. Jag tycker det är lite skönare att vara inne för det är så kallt ute. Men det är spännande ! Allt är så STORT. Men vet du vad jag kan göra helt SJÄLV nu fast jag bara är 2månader !?! Jag SPRINGER och HOPPAR uppför TRAPPAN (som är en dryg meter) . Plus att i vardagsrummet där det finns ett bord med en skiva under = där hoppar jag in och går omkring . Men jag fattar inte VARFÖR husse och matte inte blir så glada om jag tar dom dära konstiga dosorna med massa knappar på ( fjärrkontrollen ) !?! Men jag saknar Mamma , Anju och Jaffa och storasyrrorna. Och så klart saknar jag gubben som jag sov på soffan med och snälla Helena . Men jag tycker ju om mina nya flockmedlemmar oxå. Och jag tror dom märker det , för dom skrattar alltid när jag ger dom pussar och när jag gnäller för att komma upp till den stora sköna sängen för att sova och mysa ... :-) Nu har jag busat så mycket så jag tror jag måste  gå och vila lite i hundbädden. Gäääsp...

Ovido - Quiz & Flashcards