Alla inlägg under april 2009

Av elin - 4 april 2009 13:53

Klarblå himmel , sommarvärme. Kanin -Agillity ? Hahah , ne men det såg nästan ut som det först :). Bilder från Skarpnäck där hundratals kaniner tävlade om att hoppa över  hinder . Roligt , men inte lika roligt som den RIKTIGA hundsporten ;).


Av elin - 3 april 2009 22:52

Nu är kl snart 23.00 och det är fortfarande varmt ute :). Termometern visar +7 grader. Bilden är från balkongen där mamma pyntat med ljus.

Av elin - 3 april 2009 16:21

Huuh .. vad jobbit! Jag har precis precis kommit hem från en LÅNG - cykelutflykt . Jag skulle mot globen men tog världens omväg .. hahah !

Jag såg till slut globen och cyklade mot den . Tur att den är så stor ;).  När jag kommer och går in i Globen Shopping så såg jag min kompis pappa som jobbade där i Globen City . Han visade mig runt högst uppe i Globen City ute på en terass så det blev kanon-bilder!! Han var jättesnäll! Sen när jag skulle cykla hem så hamnade jag i Skarpnäck , hehhe! Och uppförsbacken mot Bagarmossen känndes som LV7 -backen gånger 10 för benen . Här kommer bilder både fisk , fågel och mittemellan bilder av globen.. Samt någon bild inne i konferensen som jag var och tog kort ute på terassen ... :)

Av elin - 3 april 2009 14:46

Idag så är det äntligen påsklov! Men det är SÅÅÅÅÅÅ varmt så att det nästan känns som sommarlov. Här är det klarblå himmel och solen lyser starkt. Går bara i klänning med korta leggings och ballerinaskor med en glass i munnen ! Det är jätteskönt idag! Kommer bilder senare idag. Det är slut batteri i kameran så jag måste gå och köpa ... :P Bara 15 dagar kvar tills världens sötaste valpar fyller 2 månader !!!!

Av elin - 2 april 2009 18:06

Här är lite nya bilder på Pajazzo från Terracorsos som jag fick av den snälla uppfödaren. PS: Ursäkta för att jag råkade skriva att bild nr 3 i "NYA LEKAR" var Tosca när det ska vara Medea. Men nu har jag ändrat .

Av elin - 2 april 2009 16:02

Nu kommer lite fler bilder från Pajazzos snälla uppfödares blogg .. Visst är dom nästan FÖR söta ;) ? Andra bilden är Pajazzo fullt upp i imse-vimse-spindel- leken och bild 1 är söta Aniara springande med en tennisboll , och bil 3 är söta Medea .. Så gulligt :) !

Av elin - 2 april 2009 15:55

Här kommer lite blommor ...

Av elin - 2 april 2009 15:28

Idag har det varit JÄTTEvarmt. Enligt termometern var det + 14 grader i skuggan! Här kommer lite fler vårbilder från Söderbysjön som tagits idag .

Jag såg 8 rådjur när jag cyklade men dom var ganska svåra att fastna på bilderna.. Syns på några :)

Ovido - Quiz & Flashcards